jejossehanna

Alla inlägg under april 2013

Av jejossehanna - 22 april 2013 21:19

Kanske ska ta tag i bloggen igen?


Idag har jag en sån effektiv dag, så jag kommer somna som en stock så fort huvudet nuddar kudden ikväll.

Jag har jobbat 10h, lagat matdosor/middag, storstädat och nu bloggat. Skönt med sånna dagar ibland, men eftersom jag snart varit förkyld i 3 veckor så måste jag få utlopp för lite överskotts energi ibland.

Men imorgon börjar jag halv 10, så jag tänkte göra ett försiktigt träningspass från tidiga morgonen. Sen om det blir en PW eller ett gym pass, det återstår att se. Hoppas jag inte blir sämre i förkylningen bara, hitills så blir jag bara sämre så fort jag tränar.


Och nu händer det en massvis med saker i mitt liv som jag inte delat med mig utav än.

Vi har köpt lägenhet och flyttar i början av sommaren vilket känns jättebra! Jag längtar som en tok att få göra som man vill med sitt hem. Så vi får se om det blir en köksrenovering på semestern eller om vi spar det och åker på en resa istället, det återstår att se.


Skulle försökt att få in en helg då vi åker upp till min stina i maj/juni också, innan hon ska få bebis :) Så mysigt att prata med henne nu och att se hur magen växer. Minns ju sist då min syster var gravid och hur mysigt det var, man rycks som med i bebis myset de berättar om. För det är otroligt vilken resa de gör och vilken vändning livet gör. Prioriteringarna blir helt andra och livet får en helt annan mening <3


Och på tal om bebisar så har min lilla bebis blivit stortjej! Igår var vi och hälsade på storasyster, då cyklade minsann Stella med stödhjul nästan helt själv. Mosters lillskrutta börjar bli stor! Så häftigt att se hur hon utvecklas för varje gång man träffar henne. Man märker nya framsteg varje gång!


Näe, nu ska jag göra mina Squats, sedan blir det sängen för att orka kliva upp tidigt imorgon.


So Long!




Ovido - Quiz & Flashcards