jejossehanna

Alla inlägg under januari 2013

Av jejossehanna - 13 januari 2013 21:42

Jag kom visst av mig i bloggandet, men nu när vardagen är igång så hoppas jag på att hålla et lite mer uppdaterade!

Helgen har i stort sett bara bestått av träning, shopping och tv tittning.
Eftersom jag och oscar har en vit månad så håller vi oss väldigt nyttiga, till och med på helgen. Så vårt gotta har bestått av lite choklad och frukt.

Har fundert lite på framtiden den senaste tiden. Om hur man vill ha det, bo, leva, jobba osv. Vet inte om jag kommit fram till något vettigt, men skulle vilja ha en förändring snart..
Man blir helt gråhårig på allt grubbel, men det är som min kära sambo säger "allt löser sig"
(föressten så har jag ryckt mitt första gråa hårstrå nu)

Just nu önskar jag inget hellre än att få flytta ner i markhöjd och skaffa en hund! Så vi ser vad som händer och sker!




Ovido - Quiz & Flashcards