jejossehanna

Alla inlägg under juli 2012

Av jejossehanna - 27 juli 2012 11:52

En av de bästa sakerna jag vet är paket, sen så spelar det ingen roll om jag själv köpt det eller om jag får paket. Så just nu är lyckan total eftersom brevbäraren just plingade på dörren med min beställning från Lilly lolo :)

Av jejossehanna - 25 juli 2012 07:30

Och så vipps var det onsdag! Det går undan i svängarna, och ikväll kommer la famillia in till stan för lite stråk :) så nu först jobb 8-16.
Igår hade jag en sån mördardag på jobbet, jobb 10-20,45 och endast en matdosa samt en telefon som ringde stup i kvarten. Var ständigt en kvart sen.. Men man måste ha jobbiga dagar ibland för att känna av de bra dagarna!
Livet kändes aningen bättre då jag fick tag i en yran biljett för 900kr :)
Ha en fin onsdag alla fina, för det ska jag ha!

Av jejossehanna - 24 juli 2012 08:40

Sådäraja, nu var morgonens träning avklarad :) idag blir det jobb till 20, sen får vi se om jag kan få Oscar att färga mitt hår.
Hoppas ni andra får en super fin dag!

Av jejossehanna - 23 juli 2012 22:19

I lördags blev det stråket, men jag vet inte om jag är så värst imponerad över den kvällen. Mycket folk och långa långa köer. Men kvällen bjöd ändå på många skratt, kubbturnering och fyrhjurlings körning :)

Av jejossehanna - 23 juli 2012 22:12

I fredags kväll så var jag, josse, pappa och Jörgen iväg och fiskade. Det är alltid ett sånt äventyr att ta sig dit, åka över igenväxta vägar, traska över myrar och klättra över stockar. Men tillslut kommer man fram till en tjärn där det finns massvis med fisk :)
Men till en början var det väldigt dött, och då vi nästan gett upp så nappar det på varje kast! :) kuligt!
Och kvällen slutade i 23st fiskar, inte illa.

Av jejossehanna - 19 juli 2012 08:11

Snart bär det av mot ikea och birsta, tänkte lite snabbt lägga upp en "dagens outfit" för er som undrar hur jag ser ut :)

Dagens hår får ni också på köpet!
Kjol: monki
Topp: Gina tricot
Skärp: h&m

Av jejossehanna - 18 juli 2012 21:12

Har jobbat sista dagen för veckan nu, är ledig både imorgon och på fredag :)

Och i morgon bär det av till ikea. Har inget speciellt att köpa, men det är oftast de gångerna man kommer hem med mest saker. Lite nya kläder skulle iallafall inte sitta fel!
På fredag är det stråket som gäller, så nu håller vi tummarna för lite finväder :)

Har föressten en cykelkedja som hoppar av lite titt som tätt. Finns det någon kunnig själ som kan tänkas hjälpa mig med detta? Är less att ha oljiga fingrar till och från jobbet varje dag..

Hoppas allt är bra!

Av jejossehanna - 17 juli 2012 20:04

Nu har bloggplatsen äntligen skaffat sig en app till iPhone, så nu blir det fler inlägg framöver! :)

Just nu så ligger jag på soffan med värme kudden på magen, har tjejont i magen och det är inte nådigt! Nu efter dubbel dos tabletter så börjar det släppa lite lite.. Men kan inte göra annat än att vara i fosterställning i soffan.

Annars så är det bara bra. Jobbar i imorgon men är sedan ledig för resten av veckan, lyxigt med lite lång helg! :) får se vad den har att bjuda på, en Ikea resa iallafall.

Hoppas ni har det bra!
PoK

Ovido - Quiz & Flashcards